Ini Buku Conteng Hikari ^(^_^)^

the chosen light

Kirovsky: Yana’s Story December 29, 2008

Filed under: Uncategorized — hikari2211 @ 12:47 am

kirovsky11kirovsky2

Advertisements
 

5 Responses to “Kirovsky: Yana’s Story”

  1. mustaqim Says:

    nak kopy ble x?

  2. zyryx Says:

    salam dik..lama tak tgk blog2 dak2 volgo..byk kemajuan..hehe
    bagusla usaha membina masjid masih berkekalan..masjid pun byk pembaharuan sy tgk kat website masjid.
    sy tak rasa budak2 volgo kedekut…yang penting ada sumbangan, dalam bentuk duit, sokongan, dan mcm2 lagi yang mungkin kite tak nampak…
    tahniah kepada yang aktif meneruskan usaha mulia ini..hanya Allah mampu menilai apa yang awak semua buat ni….

  3. zyryx Says:

    ps: lukisan n persembahan komik pun cam ada kemajuan la…mmg berbakat

  4. salam alaik tuan rumah. saya ziarah sebentar.
    kadang2 kita menghargai pemberian (sedekah) seseorang bukan kerana nilai duit yg diberi kan?
    tapi semangat untuk menderma tu yang dihargai.. =)
    mesti seronok kan dapat menjelajah ke bumi asing??


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s