Ini Buku Conteng Hikari ^(^_^)^

the chosen light

Kirovsky: KITA punya atau MEREKA punya?.. December 29, 2008

Filed under: Uncategorized — hikari2211 @ 12:55 am

p/s: gambar di bawah hanyalah analogi semata-mata…..

kite-punye

Macam tu jugakla kisahnya dengan Kirovsky….

Bila kita anggap masjid Kirovsky tu mereka punya…

cantik macam mana pun iklan2 derma…

banyak macam mana pun program2 kesedaran….

kita akan pandang sepi…

Anggaplah masjid Kirovsky tu KITA yang punya….

walaupun kita jarang2 je pegi masjid….

walaupun kita duduk sini 6 tahun je…

walaupun kemungkinan besar kita tak sempat pun nak tengok masjid Kirovsky yang dah siap megah berdiri…

Tapi,…

masjid Kirovsky itu KITA yang punya…

kalau kita tak berusaha sehabis daya membangunkannya,…siapa lagi?…

Jadi,…

marilah sama2 kita berusaha sehabis daya untuk masjid KITA….

*mahu tahu lebih lanjut? click this

Advertisements
 

7 Responses to “Kirovsky: KITA punya atau MEREKA punya?..”

  1. mujahid Says:

    kalau kat malaysia, kite tak ade peluang untuk berusaha seperti hari ini nak bina masjid..rebutlah peluang menderma ni..betul..siapa lagi kalau bkn kite. 2 kontraktor tlh menolak utk pembinaan ni dgn alasan syarikat mereka tak kan bina masjid.. kontraktor ni terima dgn syarat duit mesti sentiasa cukup…jadi marilah kite usaha utk cukupkan duit tu….

  2. hikari2211 Says:

    salam hikari
    heh heh
    teruskan melukis 🙂

    -peminat setia

  3. hikari Says:

    haha yg atas ni mesti yana ni lupe nk log out…kes3

    btol2 a.mujahid…setuju2….

  4. rudy Says:

    wah macam anak bliuehikari jer tgk blog ni. teruskan berkarya. oh ya, saya akan ambil peluang utk promosi derma utk pusat islam ini di blog dalam waktu terdekat. nakla juga menyumbang sampai akhir hayat pahalanya masuk ke dalam liang lahad selagi pusat islam ini diimarahkan.

  5. rudy Says:

    tiba2 sy jatuh cinta dgn blog ni…suka ilustrasi kat sini. dah khatam dah. bestlah…entah kapan bisa ke Volgagrad! Mcm cantik jerrrr…

  6. hikari2211 Says:

    bluehikari,
    heheh..tula nama ade iras2..tangan gatal nk melukis tp skang kena tahan sbb tgh exam..(>_<)
    jzkk..terima kasih tolong promo..sile2 dtg volgo.. (^_^)

  7. anizz Says:

    hikari chann !
    yaa lama sgt tk jmpa kan.. (dh tk tahu nk reply dlm bhs jepun mcm mane. tp faham. haha)
    comel je lukisan. rindu nk tgk farizah melukis.
    firstly igt sapa laa hikari. then ble tgk blog. dh tahu dh sape.
    hehe.
    anyway, thnks a lot. yeah, we’re survived.
    bnyk sgt we faced masa kt sesma dulu kan. 🙂
    ble hbs blk msia?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s